ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

تولدت مبارک

1390/5/12 11:30
108 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابا جونم  خانم ستایش

عزیزم سلام

اولین عکسم با دختر گلم  ستایش تو منزل

امروز چهارشنبه 12/05/1390 ساعت 9:56 صبح من سر کارم  هستم عزیزم باید بگم  که شما

دقیقا روز چهارشنبه مورخ 11/03/1390 تو بیمارستان افشار یزد ساعت 19:10 شب متولد شدی و

امروز دقیقا 63 هست که به این دنیای بزرگ پا گذاشتی نمی دونی منو مامانت چقدر دوست داریم  من

م فقط به خاطر یه واحد درسی که تفسیر قرآن کریم سوره حمد که اولش بسم الله الرحمن الرحیم الحمد ب

ه معنای ستایش مخصوص پروردگار یکتاست تصمیم گرفتم هر موقع بچه دار شدم اسمشو چه پسر چه

دختر بزارم  (ستایش ) چه کارا که برا اومدنت نکردیم چه زحمتا که واست نکشیدیم من به قصد دارم

این وبلاگو برات مینویسم هر چند که یه دو ماهی دیر شد باید ببخشی عزیزم اما خیلی سرم شلوغ بود

تا امروز که تصمیم گرفتم حتما این کارو برات بکنم آخه از فردا یارانه ها رو میدن بازم سرم خیلی

شلوغ میشه

 

حالا حالا ها با هم کار داریم بازم برات مینویسم عزیزممشغول تلفن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پرنیا
12 مرداد 90 13:08
سلام عمو جون قدیم نو رسیده ستایش جون مبارک الهی چه قدر نازه. امیدوارم یه وبلاگ ناز واسه ستایش جون پر از مطالب مفید درست کنین. در ضمن متن بالای وبلاگتون که نوشتین خیلی قشنگ ممنون. به وب منم سر بزنین مرصی
پرنیا
15 مرداد 90 8:52
عمو جون سلام منم خوشحالم اولین دوست ستایش جونم چرا توی وبلاگش چیزی نمینویسی تا من بیام هر روز سر بزنم.در ضمن ستایش جونو ببوس
مامان هلیا
2 شهریور 90 9:10
سلام چه دخمل نازی خدا برات حفظش کنه .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد