ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

1390/06/20

1390/6/21 9:39
114 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام

دیروز یکشنبه بیستم شهریور ماه نود  بود عمو فرامرز یک هفته دیگه مرخصیشو تمدید کرد

و تا آخر هفته اینجان دیروز عصر ساعت 6:30 قرار شد با عموو خانوادش برم جوشقان آباده دریاچه یه گشتی بزنیم خلاصه راه افتادیم شما که مثل همیشه تو ماشینو زیاد

دوست داشتی آروم بودی رفتیم تا رسیدیم اباده توی من مثل همیشه ابتدای شهر یه رستوران

خوبی به نام رستوران هخامنش 6 پرس جوجه کباب با مخلفات سفارش دادم گفتم میریم

نیم ساعت دیگه برمیگردم میگیرم جوجاش معرکست تو شهر یه گشتی زدیم شام گرفتیم اومدم دریاچه وسایلا رو پهن کردیم من و بقیه شاممون رو خوردیم

اما مامانی بیچاره داشت به شما شیر میداد نمیتونست بخوره بعد نمیدونی چه بادی گرفت ترسیدم باد بره تو دماغت به همین خاطر من شما رو بردم بزارم

تو ماشین تا مامان هم شامشو بخوره نمی دونی چی شد تا رسیدن به ماشین آروم بودی

تو ماشین نشستم آروم بودی تا گذاشتم روی صندلی اینقدر گریه کردی که من از ترس

مردم چیزی نمونده بود بپرم بیرون داد بزنم کمک با گوشیم زنگ زدم به نرگس عمویی

که پیش مامانی بود تا مامان رسید من خلاص شدم مامانی که نتونست شام بخوره

همه وسایلا رو جمع کردن و زود اومدیم از بس گریه کردی اما به هر حال خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد