ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

سال نو + مهمان نو + مسافرت کرمان

1391/2/10 10:09
195 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گلم سلام سال نو امسال متفاوت تر از همه ی عمرم رسید چون گلی مثل شما امسال سر سفرمون بود البته شب عید خونه باباقنبر و روز عید که ساعت 8:45 صبح بود خونه بابا فیروز و سر سفره اونا با این حال امید وارم سال خوبی برامون باشه .

مهمون امسال که اولین مهمون سالمون هم بود از همکارای عمو فرامرز اقای خیامی با خانوادشون بودن که روز دوم تشریف اوردن اما چون هوا صلا مساعد نبود و هوای گردو خاکی بسیار شدید بود و قصد کرمان داشتن فقط ظهر مهمون ما بودن و عصر با هم رفتیم ابرکوه و چند جا رودیدن کردن و سمت کرمان رفتن .

چهارم عید روز جمعه ما هم حرکت کردیم به سمت  ماهان کرمان البته اینم اولین سفر سیاحتی و هم زیارتی شما بودن خیلی خوش گذشت چون به عمویی از طرف دادگستری یه سوئیت داده بودن که البته غروب که رسدیم اقای خیامی سوئیت رو به ما تحویل دادن و خودشون رفتن به سمت مشهد ما شبو استراحت کردیم و فرداش چند جایی واقعا دیدنی  ماهان رفتیم 1.آرامگاه شاه نعمت ا.. ولی از عرفا و شعرا قرن 8 که انقلاب رو هم پیش بینی کرده بود.2. باغ شاهزاده که واسه دختر ناصر الدین شه هست واقعا و واقعا دینی بود. شب بازم اومدیم سوئیت فرداش هم عمارت اشتر گلو و خود کرمان هم حمام گنجعلی خان که اونم دیدنی بود و خرید سوغا ت قوتی و ... و حرکت به سمت خونه عکس و فیلم هم زیاد داریم که سر فرصت میزارم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد