ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

استنت قلب بابا

1391/6/19 9:32
145 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام

دیروز شنبه 91/06/18 به هر حال هر چند شب قبلش عروسی بود وخونمون هم برای مراسم

حموم رفتن و شام دادن شلوغ بود  تا ساعت سه بیدار بودم ولی چون حال بابا فیروزت خوب نبود

صبح زود ساعت 5:30 خودم بلند شدم رفتم درب خونشون و بردمش یزد بیمارستان افشار واسه

بستری کارای بستریشو کردم و تا ساعت 11 داخل بود با مامانی دکتر وارسته دکترشو هم دیدم

و در مورد وضعیتش و نگرانی در مورد استنت دارویی و غیردارویی صحبت کردم چون نیاز به

استنت دارویی نداشت دکتر توجیه کرد به هر حال دیروز ساعت 3 فنر گذاشتن و ما هم که

با مامانی بیرون بیمارستان افشار همون جایی که شما متولد شده بودی بودیم رفتیم داخل

بردیمش داخل سی سی یو امروز هم زنگ زدم خیلی حالش خوب بود و گفت باید ببرنش تو

ی بخش ان شا اله زود خوب بشه و مشکل بزگ ما هم حل بشه میریم مشهد پا بوس امام رضا (ع)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد