ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

بهترین یار

شیر باز کردن

1392/2/7 9:11
209 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام به هر حال تقریبا روزای سرنوشت ساز تو راه از برکت حضور دختر گلم چند روز پیش دقیقا برای سوم اردیبهشت نود دو فراخونده شدم و شما با مامانی وبابایی منو رسوندید به اتوبوس و قرار شد که من که رفتم مامانی شما رو از شیر بگیره  چهارم هر چند هنوز دو سالت تموم نشده وحدود 40 روز مونده بود ولی از یه طرف هوا داره گرم میشه که میگن واسه شیر واکردن بهتر از هوای خنک باشه و از یه طرف هم میخواستم من نباشم چون اصلا طاقت دیدن گریتو ندارم به هر حال من که رفتم چند روز قبل از شیر وا شدی شکر خدا بر خلاف تصورمون که فکر میکردیم خیلی خیلی اذیتمون کنی مثل سایر کارها نه اصلا خبری نیبود و الان 4 روزه ولی ضعیف که بودی که هیچ این چند روز ضعیفتر شدی ان شا اله غذا بهتر بخوری و رو به راه بشی گلم دیگه تقریبا همه ی جملات رو کامل میگی شعر لیلی لیلی حوضک .... اتل متل .... دستامون رو میگیرم بالا.... و همخونی با اهنگهای گوشی را تکمیل شدی دخترم واسه بابایی خیلی خیلی بیشتر از قبل دعا کن روزای خوب نزدیکه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد