ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

خبر خوش

1392/3/6 9:31
205 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام خلاصه بعد کلی انتظار خلاصه روز یکشنبه 29/02/1392 مصادف با 8 رجب بعد کلی انتظار تماس گرفتم و گفتن که بیاین خلاصه من شما و مامانی از خوشحالی نمیدونستیم چه کار باید بکنیم به هر حال بعد از کلی خوشحالی من رفتم تهران و صبح خودم مستقیما رفتم انقلاب عمویی طبق معمول ساعت 07:45 اومدن  وبعد از گرفتن مرخصی رفتیم سراغ کارمون توی بازار روزای خوش در پیشه ما همگی خیلی سختی کشیدیم خصوصا منو و مامانی خیلی خیلی خوشحالیم بعد ازرسیدن و انجام برخی کارامون من از خستگی نتونستم سریع برگردم واسه همین تصمصیم گرفتم شب برم خونه عمویی و فرداش با اتوبوس شیراز ساعت 11 حرکت کردم و ساعت 9 هم رسیدم خونه به هر حال این مدتی هم من دارم کارموانجام میدم واسه جدایی ان شااله دیروز هم یزد بودم ان شا اله سری بعد بیشتر توضیح میدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی درسا
11 خرداد 92 3:09
چه لطيف است حس آغازي دوباره، و چه زيباست رسيدن دوباره به روز زيباي آغاز تنفس... و چه اندازه عجيب است ، روز ابتداي بودن! و چه اندازه شيرين است امروز... روز ميلاد... روز تو! روزي که تو آغاز شدي! تولد ت مبارک
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
11 خرداد 92 11:07
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد