ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

یک روز تا واکسن چهار ماهگی

1390/7/10 12:26
127 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام

امروز دهم مهرماه فردا باید واکسن چهار ماهگی بزنی گلم دیروز شنبه عمو

بهروز عموی مامانی از کربلا اومدن منم یه دوساعتی مرخصی گرفتم رفتیم

پیشبازشون حدود ساعت 10 حس کردیم یه کم تب داری سریع بردمت خانه بهداشت

اما دکتر گفت چیز خاصی نیست اومدیم خونه من رفتم سر کار مامانی هم بردت

خونه عموش اما ساعت 12 زنگ زد که تبت زیاد شده و همه هم دورو ورت

بودن خیلی خیلی گریه میکردیم من سریع اومدم همه میترسیدن سریع بردمت مهراباد

دکتر دکتر گفت احتمال زیاد عفونت ادراری و سرماخوردگی داری یه شربت و .. داد

همین که یک قاشق خوردی تا برسیم خونه خوابت بردت و تبت الحمداله کم شد

نمی دونی چقدر ترسیده بودیم و همه نگران دختر گلم الان حالت خوبه

فقط نمی دونیم واسه واکسن فردات چه بکنیم آخه خیلی نازک نارنجی هستی

همه میگن به خاطر منه آخه ن خیلی دوست دارم و خیلی نازت میکنم حتی

امروز میخوام برم تموم داروخانه ها رو بگردیم تا سرنگ خارجی برات پیدا کنم

که درد نداشته باشه خانمی دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

کودک متفکر
10 مهر 90 14:40
آیا میدانید حدود 50% از رشد هوشی کودک بین زمان تولد تا 4 سالگی و حدود 30% بین 4 تا 8 سالگی و 20% باقیمانده بین 8 تا 17 سالگی شکل می گیرد . آینده كودك خود را از هم اكنون بسازید .
مامان طاها
12 مهر 90 10:45
وبلاگهای دلبنداتونو با عکسهای آتلیه زیباتر جلوه دهید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد