ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

1390/07/12

1390/7/12 10:23
136 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام

دیروز ساعت 8:50 بردیمت بهداری اسفنداباد تا واکسنتو بزنی اول رفتیم پیش دکتر

تا وضعیتتو چک کنه آخه دو روز پیش تب داشتی اما خیلی بهتر شده با اقای زرنگار

که واکسن دو ماهگیتو هم زده بود مشورت کردیم و رفتیم پیش دکتر مشکل خاصی

نبود فقط وزنت یه کمی نگران کننده بود آخه وزنت 5 کیلو بود به هر حال خوشبختانه

یه آمپول بیشتر نداشتی زدی سریع اومدیم خونه من رفتم سر کار برعکس واکسن

دو ماهگی تا غروب خیلی راحت بودی دردی نداشتی ولی کمی تب داشتی که با قطره

استامینوفن هر چهار ساعت حل میشد اما دیشب خیلی تب کردی من تا ساعت 1

پیشت بودم و چک میکردم در ضمن برنامه ی نود هم میدیدم از 1 شب مامانی

شیف شد آخه من صبح بایستی بیام سر کار الان زنگ زدم مامانت گفت تبت کمتر

شده خدا رو شکر دختر گلم دوست دارم واسه همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد