ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

اربعین حسینی

1390/10/26 8:47
98 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام

اربعین امسال هم مثل چند سال قبل بابایی نذری داشت ما همه کمک دادیم تا بخوبی برگزار بشه عمو فرامرز با خانواده اومده بودن روز قبلش سیب ها رو به کمک زن عمو سرخ کردیم و شب هم ساعت 12 به بعد شروع به پختن خورشت کردیم شما و مامانی هم اون شب خونه ی بابا فیروز بودین اما من چون تا 2 اونجا بودم رفتم خونه خلاصه این چند روز تعطیلی هم مثل برق گذشت ان شا اله قبول باشه درضمن دوربین canon هم که برات گرفته بودم عمویی اورد ولی نمی دونم چرا مموری قفل شده من پول مموری 32 گیگ داده بودم اما مموری 16 هست تازه قفل شده الان میخوام زنگ بزنم به عموت آخه اونا هم دیروز رفتن ببینم رسیدن ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد