ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

جشن تولد

1390/11/11 9:47
187 بازدید
اشتراک گذاری

 


گلم سلام

1364/11/10 تولد مامانی بود من مثل همیشه میخواستم غافلگیرش کنم صبح سفارش کیک دادم عصر روز بازی استقلال ، تراکتور سازی بازی که تموم شد سریع رفتم مهراباد و کیک و شمع ... گرفتم سریع آوردم تا برسم خونه شب شده بود شما و مامانی خونه بودین سریع بی سر وصدا رفتم آشپزخانه و کیک و شمعها رو روشن کردم و سریع اومدم تو اتاق شما مامان واقعا جا خورد اصلا یادش نبود خیلی خوش گذشت کادویی هم که از طریق خرید اینترنتی خریداری کرده بودم و یه لوازم آرایشی بود به مامانی دادم .

 

ولی کسی رو دعوت نکرده بودین خودمون سه تایی بودیم تا اینکه عمه فرح زنگ زد گفتن میان اونجا خلاصه دور هم کیک خوردیم و مامانیا و باباییا هم نگه داشتیم البته زنگ زدیم بیان اما نتونستن بیان به هر حال یادش بخیر امروز خلوته مخابرات چند روز دیگه یارانه ها رو میریزن شلوغ میشه ان شا اله یه خبر خوشی که باز چند روز پیش بهمون رسید به پاکی دل شما به واقیعت بپیونده و بابایی به بهترین ارزوی عمرش برسه در ضمن شما امروز عصر ساعت 7:15 هشت ماه تموم میشه و وارد نه ماه میش گلم برام دعا کن دوستت دارم ببخش این همه مطلب رو جمع میکنم وبا هممیزنم وقتم کمه یه سری عکسا هم واسه تولد هم شام عمو داودد که بهشون دادیم ... میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد