ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

اتمام محرم وصفر 90

1390/11/5 8:53
131 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام

به هر حال دیروز 04/11/90 محرم وصفر رخت بر بست  دو سه روز هوا خیلی سرد بودو 28 صفرنشد که شما رو ببریم امامزاده عباسعلی اما من به همراه دایی علیت رفتیم و یه یه ساعتی اونجا بودیم جات خلی ان شا اله سال آینده خدا قسمت کنه با هم همه ی هیات ها بودن امسال برا اولین بار روز شهادت امام رضا مثل دیروز امامزاده دختر موسی بن جعفر اسفنداباد از هیات های همجوار برای شرکت در مراسمی مثل عباسعلی دعوت کرده بود اولین هیات هم هیات ما بود فکر نمی کردیم کسی بیاد اما به یاری امام رضا خیلی خیلی هیات خوبی شد بازم نتونستیم شما رو ببریم آخه شما خونه بابا فیروز بودین و چون قرار بود از اداره گاز بیان برا وصل کردن گازشون واسه همین شما بابا مامانی موندید به هر حال بازم جات خلی خیلی خوب تو امامزاده خیلی دعا کردم برای اجابت دعاهام برا شما هم خیلی دعا کردم من مطمئنم تا سال آینده اگه خدا بخواد حتما حاجتمون رو میگیریم گلم دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد