ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

سوراخ کردن گوش

1391/2/16 12:33
278 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام به هر حال بعد از کلی ترس قرار شد که بریم و گوشای کوچیکتو سوراخ کنیم منم تو سایت کلی سرچ کردم در مورد بهترین رمان سوراخ کردن گوش نوزاد یکی میگفت دو سه روز اول تولد یکی میگفت یک سالگی و بهترینش میگفت زمانی که خود نوزاد تشخیص بده اما بازم رسم و رسوم دستو پای مارو بسته چند روز قبل رفتیم مهراباد یه گوشواره حلقه ای برات گرفتیم که گوشتو اذیت نکنه هر چند بابا قنبر برات گوشواره گرفتن اما خیلی برات بزرگه حتی همون که ئخودمون هم گرفتیم وقتی اوردیم خونه دیدیم بزرگه بردیم عوض کردیم یکی کوچکتر اما گرونتر واست خریدیم و واسه بابا بزرگو برات نگه داشتیم و نفروختیم هر چند این روزا هم مثل همیشه دست و بالم خیلی تنگه ولی نمی تونم برا همه وجودم کم بزارم هر چند اولین تولدت هم نزدیکه شاید بزارم واسه تولدت چون وضع مالیم بسیار خرابه شرمنده بهتر از این نمیشه امیدوارم درک کنی که منو مامانت داریم برات کارای میکنیم که هیچ کس تو این طول عمر واسمون نکرده هر چند مطمئنم دختر منطقی هستی مثل خودم به هر حال روز پنج شنبه عصر 14/02/1391 طبق هماهنگی که با دکتر اسلام کرده بود م دستگاشو اورد خونه ای باباش منو مامان مامانی فاطمه و گلی بردمتون درب خونشون و خودم رفتیم توی باغ آخه اصلا دلم طاقت نمی اره بعد هم رفتین خونه بابا فیروز من 1 ساعت بعدش اومدم خدا رو شکر درد نداشت و داشتی بازی میکردی فقط در طول روز چند دفعه باید با الکل بزنیم و چرخش بدیم الان هم تا حد زیادی خوب شده بود بعدا ان شا اله عکساتو میزارم در ضمن این روزا علاوه بر دندون پایینت دو دندون بالات و دندون پاینت در اومده دوست دارم واسه همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد