ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

گوشواره گوش کردن

1391/2/23 10:43
115 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام

دیروز جمعه صبحش مراسم بسیج عشایر تو پارک جنگلی اسفنداباد بود ما هم یه سری زدیم

و بعد رفتیم خونه بابا فیروز از هفته گذشته که گوشتو سوراخ کرده بودیم دقیقا یک هفته

گذشته بود دیگه وقتش بود که گل گوشو از گوشت بیرون بیاریم و گوشواره ای خوشکلی

که برات گرفته بودیم رو گوشیت کنیم هر کار کردیم نتونستیم درش بیاریم بعد رفتین خونه

کبری همسایه مامانی اون برات در اورده بود البته طبق معمول با کلی اشکو و آه بعد اومدین

خونه کمی با پماد آد چربش کردیم می ترسیدیم گوشواره گوشت کنیم تا این که خواب رفتی به

محض دست گرفتن به گوشت بیدار میشدی و گریه ئمیکردی به قدری که من به مامانت گفتم

اصلا لازم نیست گوشش کنی آخه طاقت گریه هاتو نداشتم به هر من رفتم خوابیدم یه موقع دیدم

روی شکمم هستی بیدار شدم دیدیم تو گوشته خوشحال شدم مامان این کار کرده بود به هر حال

مبارکت باشه امیدوارم از گوشوارت خوشت بیاد البته باید بگم که نسبت به کارای  دیگت اصلا

مارو اذیت نکردی دوست دارم واسه همیشه عکسشو بعد میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد