ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

بهترین یار

هشتادمین روز

1390/5/29 11:52
122 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم سلام

 

 

بابایی امروز 80 روز از تولدت گذشته دیشب شب نوزدهم ماه مبارک

 

 

 

 

 

 

رمضان بود من شما و مامانی مجبور شدیم دیشب خونه بابا فیروز باشیم


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخه من واسه احیا میخواستم برم مسجد مامانی و شما تنها بودین واسه

 

همین اومدیم خونه ی بابا بزرگ راستی دیروز بازم خونه خاله مهشید

 

 

 

مراسم بود دیروز عصر شله زرد نذر داشتن شما با مامانی رفتین (نذرشون قبول) از طرفی 5 شنبه مرخصی گرفتم تا دختر گلم رو یه بار دیگه ببرم آباده دکتر رفتیم درمانگاه تامین اجتماعی آخه فکر کنم هنوز گوشت خوب نشده کم شیر خوردنات و بازم گریه هات حسابی اذیتمون میکنه اما خسته نشدیما

به هر حال 5 شنبه 27 مرداد رفتیم اباده دکتر هوشبر تو درمانگاه اصلا تحویل نگرفت آخه ویزیت 10000 هزار تومانی مطب کجا و ویزیت 1000 تومانی درمانگاه کجا  خلاصه دیدت فقط یه دیفن هدرامین با یه شربت باز برا گوشت نوشت گفت برید یک هفته دیگه بیاین  ان شا اله که بهتر بشی عزیزم  فدای دختر خوشکلم عزیزم منو ببخش ولی سعی میکنم هر چی وقت کردم برات بنویسم هر چند کوتاه و مختصر هنوز کلی عکس دارم و مطلب وقت بشه میزارم برات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بهارک
29 مرداد 90 15:31
سلام..طراحي عكس وقالب وبلاگ..خوشحال ميشم سر بزنيد..ممنون ميشم مارا با اسم طراحي عكس وقالب وبلاگ لينك كنيد..
ليلا
1 شهریور 90 10:28
آخي كوچولوي ناز خدا اين كوچولو رو براي مامان باباش خوب و سالم نگه داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد