ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

83 روز

1390/6/1 10:29
98 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلامچشمک

امروز دقیقا 83 روز داری هر چند روز شمار با سر وبتو امروز زدم و به ماه

 

 

نشون میدم اماخاطرت باشه که ماههای اول 6 ماه 31 روزه است .

 

 

خانمی باید بگم دو سه روز هست که الحمد اله خیلی آرومتر شدی

 

 

از شدت گریه هات کمتر شده دیگه شبا راحت میخوابی

 

و فقط

روزا بیقراری میکنی نمی دونی این مدت چقدر منو و خصوصا مامانی رو اذیت کردی آخه بی

جهت گریه میکنی چند مرتبه هم بردمت پیش متخصص بعضیا میگفتن شیر مادرت ضعیفه اما

دکتر رفتیم گفت چون وزن خوب اضافه میکنه این مشکلو نداری اما چون مامان جونت پی

حرفای قدیمیا ماه اول بهت ترنجبین میداد دکتر گفت که رودهات یه کم عفونت داره که خدا

رو شکر تا حالا خیلی بهتری راستی مامانت تا امروز نمی دونه که برات وب ساختم میخوان

یه وقت بهش بگم که وبت بهتر از اینا شده باشه من تو وب کاریم کار کردم اما میخوام همه

ی عکسات آماده بشن بعدا  مشغول تلفن

 

منو شما و مامانی دیشب برای افطار رفتیم پارک ابرکوه و آش سبزی و حلیم بادمجون گرفتم آخه من آش خیلی دوست دارم دیروز روز 21 ماه مبارک بود وتعطیلی بود تا ساعت 9 پارک بودیم بعد اومدیم در ضمن این روز ا کلی برامون آقون میکنی من تو گوشیم فیلمتو گرفتم پریشب هم عمو ی مامانت (حاجی) نذری داشتن دختر گلم سعس میکنم مطالب بهتری برات بزنم تو وبت

دوستدار همیشگی وجود شما بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

آرمین
1 شهریور 90 11:31
وبلاگ جالبی دارید موفق باشید به ما هم سر بزنید
مامان نازنین رقیه
1 شهریور 90 16:09
سلام چرا از این خانم خوشکل بیشتر عکس نمیذاری خداحفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد