ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

دکتر مهدی زادگان + سونوگرافی بابا

1391/2/31 10:31
467 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام شنبه هفته پیش هم برای تست و هم برای اون مشکل خاص و هم برای سونوگرافی خودم تصمیم گرفتیم بریم اباده مطب دکتر مهدی زادگان که توی این طول یکسال نتونسته بودیم بریم به هر حال از طریق خانم نیکو 118 اباده موفق شدیم نوبت بگیریم و رفتیم دیگه اون خاطرات روزای سرد اباده و کوچکیت نبود وای چه روزای سختی بود یادم میاد پشتم می لرزه به هر حال رفتیم توی مطب دکتر واسه اون مشکل دکتر گفت احتمالا عفونت ادراری داشته باشی سریع ازمایش ادرار نوشت و گفت ضعیف بودنت میتونه واسه همین باشه برخی نظرات دکتر شکیبا رو رد کرد قرار شد ازمایش بگیریم و ببریم و بعدش هم من دیدیم چون وقت داریم رفتم واسه ناراحتی خودم عفونت ادراری یه سونو بدیم که از قبل توی دفترچه نوشته بودم مطب دکتر نعمت اله ی بهترین سونو هم واسه سنگ کلیه و  پروستات و نهایتا عفونت که دیروز بردم درمانگاه همینجا خوشبختانه خانم دکتر شمس میگه اصلا مشکلی نداری ولی میخوام برای اطمینان بیشتر ببرم بیمارستان پیش دکتر اکبری دیروز نتیجه ی ازمایش شمارو بردیم اباده مطب دکتر مهدی زادگان ایشون هم تایید که شما هم عفونت ادراری نداری ولی واسه اون مطلب گفت اگه تا سه روز دیگه خوب نشه برید شیراز که تا حدی نگران شدیم ان شااله که خوب بشه اومیدیم داروها رو گرفتیم مثل همیشه گرون یه گشتی توی بازار زدیم مامان میخواست اگه بشه یه لباس خوب واسه تولدت تهیه کنه آخه گلم تولدت نزدیکه دوست دارم اولین کسی باشم که بهت تبریک میگه تولدت مبارک دقیقا 11 روز دیگه یکساله میشی یکسال واقعا سخت اما پر اشتیاق از وجود شما برای ما الان خیلی بهتره از قبل شدی تا 9 ماهگی خیلی خیلی زیاد گریه میکردی الان بهتر شدی اما خیلی خیلی پر جنبه جوش و کنجکاو کلماتی مثل عمه، آب ،آمپ(لامپ)، دیددید رو بخوبی میگی اما 6 ماهگی که به راحتی بابا و مامان میگفتی الان دیگه اصلا نمی گی موتور سواری و پارک نزدیک خونمون رو بسیار دوست داری دندونات 4 تایی شده خیلی هم تیزه بی حد لبنیات خصوصا ماست دوست داری به حدی که اگه ماست نباشه چیزی نمی خوری هندونه که الان فصلشه زاد دوست داری و ماهم خیلی زیاد تو رو عمو که چند وقت پیش خودش تنها اومده بود اینجاوقتی رفته بود به زن عموت گفته بود خیلی خیلی ناز و خوشکل شدی اونا هم کلی اصرار دارن که واسه 10خرداد و چند روز تعطیلیه بعدش بریم تهران اما سه تا مشکله 1. کار بد من که مرخصی نداره 2. واکسن یکسالگیت 3.دست تنگی و مشکل مالی که خیلی شدیده تا ببینیم چی میشه اگه بریم باید اولین جشن تولدت رو تهران خونه ی عمو بگیریم خیلی خیلی دوست داشتم که ببرمتون مشهد چون سال پیش دقیقا زمان تولدت نذر شما و مامانی کردیم و خودم هم بی نهایت مشتاق حرم امام رضا هستم آخه تا به حالا که 31 سالم قسمت نشده گلم ان شا اله اگه مشکلات حل بشه توی اولین فرصت میریم امام رضا (ع) بازم مثل همیشه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد