ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

عید فطر رمضان 91

1391/5/31 11:41
86 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام به هر حال ماه رمضان هم تموم شد من 24 روزه رفتم چند تاش رو هم به خاطر مریضی بابا فیروز نتونستم برم اگه خدا قبول کنه شما این روزا خیلی خیلی شر شدی به نحوی که هر جا میریم از دستت آسی هستن خصوصا بابا فیروز که اصلا قبولت نداره من بنا رو گذاشتم بر مریضیش وگرنه که جرات دار دختر ناز منو دعوا کنه خدا کمکمون کنه گلم واسه بابا خیلی خیلی دعا کن ان شااله اگه قبول بشم کلی مشکلاتمون حل میشه گلم شب روز عید هم ما با بابا فیروزیا رفتیم پارک ابرکوه شام همونجا ساندویچ و خربزه و پنیر زدیم بابای بابا فیروزتم بود شما هم از بس بدی کردی پدرمنو در اورده بودی آخه هیچ کس حتی مامانت هم نسبت به شما بیشتر از من حساس نیست و همیشه مواظبت هستم البته نه تا اون حد که بی اراده بار بیایا بهتر بگم بیشتر نگرانتم اون شب هم از بس به وسایل بازی علاقه داشتی پدر منو در اوردی خلاصه خوش گذشت گلم این روزا روزای حساسی برامون دعا کن من شما و مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد