ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

سکته قلبی بابا فیروز+رفع مشکل شما+ ماشین خریدن بابا قنبری

1391/5/26 9:29
198 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام بخدا رمنده که اینقدر دیر دیر آپ میکنم گلم این هفته که کلا درگیر یارانه ها بودم هفته ای قبلش هم اتفاق بدی افتاد ظهر خونه ی بابا فیروز بودیم من از سر کار اومدم فکر کنم 14 ماه مبارک رمضان بود من خسته بودم و روزه گفتم میرم خونه استراحت کنم اومدم خونه منم که اصلا دل گشنه خوابم نمیبره اما اون روز خوابیده بودم یه دفعه صدای ویبره ی گوشی بیدارم کرد مامان گفت که بابا بزرگ خیلی حالش بده سریع رفتم بردم ابرکوه با سرعت 140 کیلومتر تا رسیدیم اورژانس سریع بستری شد کلی پرستار و دکتر کلی ناراحت شدیم بعد بردن سی سی یو دکتر اکبری گفت سکته ی قلبی کرده فقط شانس آوردین زود آوردینش توی سی سی یو بود ما هم بیرون اتاق گفتن یه آمپول میزنن اگه جواب بده مشکل حله دهن روزه با مامان بیرون دعا کردیم شما هم خونه پیش مامانی بودی به هر حال خدا خواست و مشکل حل شد شب جمعه بود بستری شد دو سه روز بعد زیر نظر دکتر طبخی مرخص ش یه دو سه ساعتی اومدیم خونه شبش باید میبردمشون بیمارستان صدوقی واسه بستری دو شب بیرون از بیمارستان تا صبح گزراندم به هر بایستی آنژو میشد خیلی درد داشت به هر حال تموم شد خانم دکتر گفت دو تا از رگهای قلبش گرفته 5 میلیون هزینه داره ما هم که مثل همیشه... حالا اومدیم تا کارای بیمه ی تکمیلی رو انجام بدیم تا ان شا اله چند ماه دیگه بریم واسه فنر گذاشتن خدا کمک کنه به همین خاطر نتونستم مطلب بزارم ولی در کنار این مشکلات چند روز قبل از اینا شما را واسه اون مشکلت بردیم یزد یزد متخصص جراحی خدا روشکر گفت اصلا مشکلی نداره همونجا واسه شب 19 ماه مبارک خرما نذر کردم اما شب 19 یزد بودم واسه همین شب 21 و 23 دادیم خدا روشکر مشکل شما حل شد هموم روز که یزد بودیم رفتیم واسه شما توی بازار لباس بخریم 20 هزار تومان توی خیابان قیام جریمه شدیم که فدای سر شما یه خبر دیگه هم اینکه بابا قنبری هم یه ماشین پیکان خریده امروز هم 27 ما ه مبارک هست منم توی این ماه خیلی خیلی واسه همه دعا کردم و برای خودمون تا اون مشکل بزرگمون حل بشه میدونم به خاطر دل پاک شما میشه برام دعا کن گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد