ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

مریضی ،ناامیدی ، اربعین ،مریضی

1391/10/17 10:42
143 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام بالاخره با کلی تحمل نتایج اومد ومثل همیشه هیچ کس بجز شما ومامانی همراه نبود دیگه کلا نا امید شدم اما چاره ای جز تحمل ندارم سخت ترین شرایط زندگیمون دارم میگذرونم نتایج منفی ، مریضی پی در پی شما ، اضافه شدن اقساط، کم کردن حقوق .... بخدا دیگه نمیدونم چه بکنم اگه مامانت و شما نبودین دیگه امیدی برام نمی موند خلاصه از 20 روز پیش که مرض شدی همین جور نامیزونی اولش اسهال و استفراغ شدید بردمت اباده پیش دکتر فرهادی چون دکتر مهدی زادگان رفته برات بستری نوشت اما من و مامانی ترسو نتونستیم بستریت کنم و اوردیمت خونه با دارو چند روز بعد خوب شدی اما موقتی دوباره تب میکردی یک روز قبل از اربعین چون دفترچه نداشتیم بردمت همین جا پیش دکتر جعفری اونم که هیچ باز اومدیم خونه یه کم بهتر شدی تا اربعین که بابا قنبری سفره داشت و همه بودن و الان باز ازدیروز  سرت خیلی داغ شد دیروز رفتم درمانگاه دفترچتو مهر کردم دکتر ادرس یه دکتر رو واسه گوشت داد توی درمانگاه فرخی اماهر چند رفتیم وواسه دو دکتر اطفال و گوش واست نوبت گرفتم اما چون واست ازمایش نوشت باز نتونستیم بریم انجام بدیم به یه زوری از دکتر شکیبا نوبت گرفتین ساعت 7 شب نوبتمون شد اونم که نه ازمایش نوشت نه بستری چند  تا دارو و همون توصیه ای گیاهی البته جدا خوب میفهمید سرع گفت شما کره و نون خیلی میخوری که درست میگفت چند چیز از جمله هندونه شربت نارنج سکنجبین شیر اسب .. تجویز کرد تا اومدم توی یزد اینا رو پیدا کنم که پیدا نمیشد به زور یه دو ساعتی شد تا اومیدم بیایم خونه ساعت 12 شد الان هم سرکارم زنگ زدم خونه چون صبح حالت خوب نبود اصلا شما که اینقدر بد بود  از دیروز تا حالا فقط سرفه و گریه میکنی حالا زنگ زدم مطب دکتر فرهادی نوبت گرفتم واسه ساعت 1.30 که اگه خوب نشدی ببرمت اباده بخدا با این همه مشکلات این مریضی شما از همش بدتر تو رو خدا زودتر خوب بشو و اینقدر مارو اذیت نکن تازگی باز 5 میلیون به قسطامون اضافه شد گلم دیگه نمی دونم بگم باز برام دعا کن یا نه اخه دیگه شک کردم که اصلا دعایی و اجابت کنندی وجود داره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد