ستایش  به معنای  حمد وسناستایش به معنای حمد وسنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

بهترین یار

حرف و راه

1391/4/24 11:37
101 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلام

دیگه این روزا قشنگ راه میری بابا میگی   و این حرفا :1- بابا 2- مامان 3- آمپ 4- علی 5-عمه 6-عمو 7-بده  و مهمتر از همه علاقه عجیب و شدیدت به اذان هست به محض شنیدن اذان خودت شروع میکنی به اذان گفتن و الله گفتن  من که اصلا جرات نمی کنم نماز بخونم به محض نماز خوندن شما میدویی میای سر جا نماز و دست میزاری کنار گوشت و الله الله میگی و مهر نماز و بر میداری واقعا جالب خیلی خیلی زیاد به نماز و الله علاقه داری ان شاالله وقت بشه عکساشو برات میزارم 7 روز دیگه بیشتر نمونده به ماه مبارک رمضان و من برای اون کاری که قبلا گفتم و دقیقا اول ماه مبارک اعلام میشه نذر کردم که اگه بشه شب نوزدهم نذری بدیم من مطمئن هستم چون من توکل کردم و به نیت دل پاک شما و بابا قنبری قدم در این راه گذاشتم ان شا اله جواب میده به امید خدا برا بابایی دعا کن که دلت پاک و معصومه و خدا بهت توجه داری ان شا اله اگه کارمون بشه زندگیمون دگرگون میشه به امید خدا   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهترین یار می باشد